Wykorzystywanie AI w pracy jako organizator turystyki na przykładzie Lithuania Travel

 

kurs na organizatora turystyki, sztuczna inteligencja w turystyce

Cześć! W artykule dzisiejszego dnia chcemy Cię zachęcić do wykorzystania najnowszych narzędzi i podpowiemy, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do prezentacji usług turystycznych.

Sztuczna inteligencja, która ostatnio przechodzi intensywny rozwój nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, jest szeroko wykorzystywana przez ludzi na różne sposoby. Od kiedy stała się dostępna dla każdego z dostępem do internetu, znalazła ona zastosowanie w copywritingu, branży IT, tworzeniu obrazów, muzyki, a nawet w pisaniu tekstów piosenek. Niemniej jednak, pomimo tego, że potrafi odpowiedzieć na niemal każde pytanie, trzeba pamiętać, że nie zawsze jej odpowiedzi są prawdziwe i aktualne. Sztuczna inteligencja znalazła również swoje zastosowanie w turystyce, a dzisiaj podpowiemy, jak wykorzystać kreatywność sztucznej inteligencji do prezentacji usług turystycznych.

 

Sztuczna inteligencja - czym jest?

Sztuczna inteligencja (ang. Artificial Intelligence, AI) to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem programów i algorytmów, które umożliwiają komputerom wykonywanie zadań, które zwykle wymagają ludzkiego myślenia i inteligencji. Sztuczna inteligencja działa w oparciu o algorytmy uczące się na podstawie danych oraz zwiększające swoje zdolności dzięki procesom samokształcenia. Celem sztucznej inteligencji jest poprawa efektywności, precyzji oraz zwiększenie szybkości przetwarzania informacji przez maszyny. Sztuczna inteligencja jest wykorzystywana w różnych dziedzinach, od medycyny i przemysłu, po finanse i rolnictwo. 


Jak Lithuania Travel wykorzystała AI do promocji turystycznej swojego kraju?

Litewska agencja turystyczna (Lithuania Travel) postanowiła wykorzystać zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji, aby stworzyć niezwykłą kampanię reklamową promującą krajobrazy i kulturę Litwy. Dzięki specjalnemu programowi Midjourney, który analizuje zdjęcia i tworzy kolaże, krajowy urząd turystyczny mógł stworzyć innowacyjne plakaty z surrealistycznymi krajobrazami i smakami kuchni litewskiej.

Plakaty przedstawiające niezwykłe krajobrazy i miasta Litwy, a także popularną zupę różową, stały się inspiracją dla nowej kampanii reklamowej na sezon turystyczny 2023 roku. Agencja turystyczna zachęca turystów do wzięcia udziału w niezwykłej podróży przez wyobraźnię Litwy, podczas której mogą poznać piękno przyrody, wciągnąć się w historię kraju oraz skosztować unikatowych smaków kuchni litewskiej.

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kampanii reklamowej to innowacyjne podejście, które pozwala na niecodzienne przedstawienie kraju w sposób, który łatwo zapada w pamięć i wzbudza zainteresowanie turystów. Litewska agencja turystyczna udowadnia, że nie boi się eksperymentować i poszukiwać unikalnych rozwiązań, aby przyciągnąć jak najwięcej turystów do swojego kraju.

 Oto efekty, jakie udało się uzyskać:

jak prezentować usługi turystyczne

źródło: www.lithuania.postsen.com

sztuczna inteligencja w turystyce

źródło: www.lithuania.postsen.com

 

Zapisz się na internetowy kurs na organizatora turystyki




 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dbałość przewodnika turystycznego o dobre relacje z turystami - praca jako przewodnik turystyczny

Dokument Polskiej Organizacji Turystycznej może przydać się organizatorom turystyki.